Η δουλειά είναι ένα περιβάλλον στο οποίο περνάμε πολλές ώρες καθημερινά. Μάλιστα, συνήθως συνυπάρχουμε με αρκετούς και διαφορετικούς ανθρώπους. Η συνύπαρξη αυτή μπορεί να γίνει δύσκολη, ειδικά αν κάποια από τα άτομα αυτά έχουν μερικές εκνευριστικές συνήθειες στη δουλειά. Τουλάχιστον όμως φρόντισε να μην είσαι εσύ αυτό το άτομο που ενοχλεί τους συναδέλφους του!
Σίγουρα δε θέλεις να είσαι μια δυσάρεστη παρουσία στο γραφείο που προκαλεί εκνευρισμό και κακή διάθεση στους γύρω του άθελα σου. Δες λοιπόν 5 εκνευριστικές συνήθειες στη δουλειά που θα πρέπει να αποφύγεις!
5 Συνήθειες που εκνευρίζουν στο γραφείο!
1. Το να οργανώνεις άσκοπα meetings
Τα meetings πρέπει να γίνονται όταν υπάρχει λόγος! Διαφορετικά είναι χάσιμο χρόνου για όλους. Ένας συνάδελφος λοιπόν που οργανώνει άσκοπα meetings ενώ τα θέματα θα μπορούσαν να λυθούν απλά με ένα mail ή με μια σύντομη κατ’ ιδίαν συνάντηση δε μπορεί παρά να εκνευρίζει. Φρόντισε λοιπόν πριν οργανώσεις μια επαγγελματική συνάντηση να έχεις σοβαρό λόγο που θα δεσμεύσεις το χρόνο των συναδέλφων σου.
Δες επίσης: Πώς να αντιμετωπίσεις την πίεση στη δουλειά
2. Το να μιλάς δυνατά στο τηλέφωνο- Εκνευριστικές συνήθειες στη δουλειά
Οι περισσότερες σύγχρονες εταιρείες έχουν γραφεία open space, δηλαδή χωρίς να είναι διαχωρισμένα σε δωμάτια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να πρέπει όσοι δουλεύουν σε τέτοια γραφεία να είναι διακριτικοί. Αν λοιπόν εσύ μιλάς δυνατά στο τηλέφωνο είτε για δουλειά είτε όχι σίγουρα θα ενοχλείς και θα εμποδίζεις τους συναδέλφους σου από τη δουλειά τους. Έχε λοιπόν το νου σου ώστε να μην υιοθετήσεις αυτή την εκνευριστική συνήθεια.
Δες επίσης: 5 Τρόποι να γίνεις πολύτιμος στη δουλειά σου
3. Το να τρως φαγητά που μυρίζουν στο γραφείο
Σίγουρα θα χρειαστεί κάποια στιγμή να φας στο γραφείο σου. Το τι θα φας όμως είναι αυτό που κάνει τη διαφορά! Αν λοιπόν δουλεύεις σε ένα γραφείο μαζί με άλλα άτομα απόφυγε τα φαγητά που μυρίζουν έντονα. Προτίμησε να πας στην κουζίνα αν υπάρχει ή έξω αν έχεις ένα τέτοιο φαγητό.
Δες επίσης: 5 Φράσεις που σε κάνουν να ακούγεσαι αξιόπιστος
4. Το να μοιράζεσαι υπερβολικά πολλά για την προσωπική σου ζωή
Το ότι περνάμε πολύ χρόνο καθημερινά με τους συναδέλφους μας δε σημαίνει ότι θέλουν να ξέρουν τα πάντα για εμάς. Έτσι, το να μιλάς πολύ για την προσωπική σου ζωή και να μοιράζεσαι υπερβολικά πολλά μπορεί να γίνει πραγματικά ενοχλητικό αλλά και κουραστικό για τους συναδέλφους σου. Περιόρισε τις πληροφορίες αυτές για τους φίλους σου.
Δες επίσης: 5 Σημάδια ότι ήρθε η ώρα να παραιτηθείς
5. Το να κουτσομπολεύεις- Εκνευριστικές συνήθειες στη δουλειά
Μια κακή συνήθεια τόσο γενικότερα στη ζωή σου όσο και ειδικότερα στη δουλειά είναι το να κουτσομπολεύεις. Πρόκειται για μια συνήθεια που δεν σου κάνει καλό και που μπορεί να θίξει τον επαγγελματισμό σου αλλά και να στεναχωρήσει τους γύρω σου. Ειδικά λοιπόν σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον δεν πρέπει να μιλάς πίσω από την πλάτη των άλλων καθώς δε θα σου βγει σε καλό.