Τα τελευταία χρόνια, η τεχνολογία έχει παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στις ζωές μας και συνεχίζει να τις αλλάζει καθημερινά. Ειδικότερα, λόγω της πανδημίας, το ηλεκτρονικό εμπόριο ανέβηκε στα ύψη και συνεπώς, είναι κάτι απαραίτητο για την επιτυχία των επιχειρήσεων. Παρακάτω, θα δούμε τις 3 επιχειρηματικές τάσεις που θα δούμε το 2023 και πώς θα αλλάξουν την καθημερινότητα μας!
Ποιες θα είναι οι top επιχειρηματικές τάσεις για το 2023;
1. Ψώνια μέσω social media
Τα τελευταία χρόνια τα ψώνια μέσω social media, όπως στο Instagram, Tik Tok, Facebook Marketplace έχουν αυξηθεί σημαντικά και συνεχίζουν ακόμα. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι επιχειρήσεις, που διαθέτουν προς πώληση τα προϊόντα τους και στα κοινωνικά μέσα, έχουν καλύτερα αποτελέσματα, αφού η αγορά γίνεται πάρα πολύ εύκολα και γρήγορα. Συνεπώς, το 2023 θα δούμε πολλές εταιρείες να ξεκινάνε e-shop μέσω Instagram ή άλλης κοινωνικής πλατφόρμας.
Δες επίσης: 5 Τρόποι που η Τεχνολογία βελτίωσε τη ζωή μας
2. Artificial Intelligence στο online shopping
Η τεχνητή νοημοσύνη υπάρχει σε πολλούς τομείς της καθημερινότητας μας, όπως για παράδειγμα, σε οικιακές συσκευές. Πράγματι, είναι ένα πολύ βοηθητικό εργαλείο, ώστε να απλοποιηθούν κάποιες διαδικασίες και εργασίες. Έτσι, λοιπόν, φέτος θα δούμε πολλές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη στις συσκευές και τα λογισμικά τους, ώστε να κάνουν τις αγορές των καταναλωτών πιο ενδιαφέρουσες και εξατομικευμένες. Για παράδειγμα, η χρήση της, αλλά και των chatbots θα βοηθήσει τους πωλητές να γνωρίζουν τι ψωνίζει συχνότερα κάθε πελάτης, έτσι ώστε να στέλνονται αυτόματα προσφορές για τα συγκεκριμένα προϊόντα.
Δες επίσης: 7 Χρήσιμες συμβουλές που κάθε επιχείρηση πρέπει να ακολουθήσει!
3. Βιωσιμότητα επιχειρήσεων
Δες επίσης: Τι πρέπει να έχεις για να πετύχει η επιχείρηση σου!
Στις εποχές που ζούμε, η βιωσιμότητα είναι κάτι που απασχολεί τους περισσότερους από εμάς, προσπαθώντας να κάνουμε καλύτερα τα πράγματα. Έτσι, λοιπόν, όταν ένας καταναλωτής γνωρίζει ότι μια επιχείρηση στηρίζεται και πράττει με βασικό γνώμονα τη βιωσιμότητα, τότε αυτόματα φαίνεται πιο συνειδητοποιημένη και αξιόπιστη. Καμιά φορά, οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να δώσουν περισσότερα χρήματα, προκειμένου να αγοράσουν κάτι βιολογικό, φυτικό ή ανακυκλώσιμο.