Ένα αμάξι που δεν παίρνει μπροστά μπορεί να είναι μια απογοητευτική και αγχωτική κατάσταση. Ωστόσο, είναι ένα κοινό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι. Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι για τους οποίους ένα αυτοκίνητο δεν παίρνει μπροστά. Πάμε λοιπόν να δούμε 10 λόγους που δεν παίρνει μπροστά το αμάξι σου.
10 Αίτια που το αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάρει μπρος!
1. Νεκρή Μπαταρία
Ένας από τους πιο συνηθισμένους λόγους για τους οποίους ένα αμάξι δεν παίρνει μπροστά είναι μία νεκρή μπαταρία. Η μπαταρία είναι υπεύθυνη για την παροχή της απαραίτητης ισχύος για την εκκίνηση του κινητήρα. Εάν η μπαταρία είναι νεκρή, ο κινητήρας δε θα έχει αρκετή ισχύ για να ξεκινήσει. Μπορείς να αναγνωρίσεις μια νεκρή μπαταρία ελέγχοντας τους προβολείς. Εάν οι προβολείς είναι χαμηλοί ή δεν ανάβουν καθόλου, είναι σημάδι ότι η μπαταρία είναι σχεδόν ή τελείως νεκρή.
Δες επίσης: 7 Τρόποι για μικρότερη κατανάλωση με το αμάξι
2. Ελαττωματικός διακόπτης ανάφλεξης
Ο διακόπτης ανάφλεξης είναι υπεύθυνος για την αποστολή του απαραίτητου σήματος στη μίζα εκκίνησης του κινητήρα. Εάν ο διακόπτης ανάφλεξης είναι ελαττωματικός, δε θα στείλει το σήμα στη μίζα και το αυτοκίνητο σου δε θα πάρει μπροστά. Μπορείς να εντοπίσεις έναν ελαττωματικό διακόπτη ανάφλεξης εάν το αυτοκίνητο σου δεν κάνει θόρυβο όταν γυρίζεις το κλειδί.
Δες επίσης: 5 Λόγοι που τρέμει το αμάξι σου
3. Πρόβλημα στο σύστημα καυσίμων
Αν υπάρχει πρόβλημα με το σύστημα καυσίμου, όπως ένα φραγμένο φίλτρο ή μια δυσλειτουργική αντλία καυσίμου, ο κινητήρας δε θα πάρει αρκετό καύσιμο για να ξεκινήσει. Για να προσδιορίσεις αν το σύστημα καυσίμου είναι το πρόβλημα, δοκίμασε να γυρίσεις το κλειδί στη θέση ενεργοποίησης χωρίς να ξεκινήσεις τον κινητήρα. Αν ακούσεις ένα ήχο βουητού, η αντλία καυσίμου λειτουργεί σωστά. Αν δεν ακούσεις τίποτα, η αντλία καυσίμου μπορεί να είναι ελαττωματική.
Δες επίσης: 10 Πράγματα που πρέπει να έχεις πάντα στο αυτοκίνητο
4. Ελαττωματικός εκκινητής
Ο κινητήρας της μίζας είναι υπεύθυνος για την εκκίνηση του. Αν είναι ελαττωματικός, δε θα μπορεί να πυροδοτήσει τον κινητήρα περιστρέφοντας τον άξονά του με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην παίρνει μπρος. Μπορείς να εντοπίσεις έναν ελαττωματικό εκκινητή αν ακούσεις θόρυβο λείανσης όταν γυρίζεις το κλειδί.
Δες επίσης: 5 Σοβαρά λάθη που κάνουμε και φθείρουν το αυτοκίνητο μας!
5. Σπασμένος ιμάντας
Ο ιμάντας χρονισμού είναι υπεύθυνος για το συγχρονισμό του εκκεντροφόρου άξονα και του στροφαλοφόρου άξονα. Αν σπάσει, ο κινητήρας δε θα ξεκινήσει. Μπορείς να αναγνωρίσεις ένα σπασμένο ιμάντα χρονισμού ελέγχοντας το χώρο του κινητήρα. Αν αυτός είναι ο λόγος που το αμάξι σου δεν παίρνει μπρος, θα δεις έναν σπασμένο ιμάντα.
Δες επίσης: 6 Tips για την καλή συντήρηση του αυτοκινήτου σου!
6. Βρώμικα ή ελαττωματικά μπουζί
Τα μπουζί είναι υπεύθυνα για την παραγωγή του σπινθήρα που απαιτείται για την ανάφλεξη του μείγματος καυσίμου και αέρα. Αν είναι βρώμικα ή ελαττωματικά, δε θα παράγουν τη σπίθα και το αυτοκίνητο σου δε θα ξεκινήσει. Μπορείς να εντοπίσεις βρώμικα ή ελαττωματικά μπουζί ελέγχοντας για μαύρες εναποθέσεις αιθάλης ή αφαιρώντας τα από τον κινητήρα και ελέγχοντας την κατάσταση τους.
Δες επίσης: 8 Λάθη που κάνεις και χαλάνε το αμάξι!
7. Σπασμένη ή καταστραμμένη ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα εκκίνησης
Η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα της μίζας είναι υπεύθυνη για τη σύνδεση του κινητήρα με την μπαταρία. Αν είναι σπασμένη ή καταστραμμένη, ο κινητήρας της μίζας δε θα μπορεί να αντλήσει ενέργεια από την μπαταρία και το αμάξι δε θα ξεκινήσει.
8. Ηλεκτρικά προβλήματα
Διάφορα ηλεκτρικά προβλήματα, όπως μια φουσκωμένη ασφάλεια, ελαττωματική καλωδίωση ή ένας υπολογιστής που δε λειτουργεί σωστά, μπορούν να εμποδίσουν την εκκίνηση του αυτοκινήτου σου.