Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι μυστήριος και υπέροχος, ακόμα κι αν όλα του τα μυστικά δεν έχουν αποκαλυφθεί. Κάποιες λειτουργίες του βέβαια μας είναι γνωστές ήδη και μας δίνουν τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε για να μπορούμε να επηρεάζουμε τους άλλους. Με τα εργαλεία της ψυχολογίας λοιπόν, μπορούμε να πουλάμε καλύτερα το προϊόν μας ή την ιδέα μας.
Δεν είναι πολύ μακριά η μέρα που θα μπορείς να περνάς τις απόψεις σου και να ακούγονται. Το μόνο που χρειάζεται να μάθεις είναι τρία τρικ της ψυχολογίας και θα γίνεις ειδικός στην επικοινωνία και πιο επιτυχημένος στην δουλειά σου!
Πως να σε καταλαβαίνουν πιο εύκολα όταν συζητάτε!
Κάνε σχετικές ερωτήσεις ή παράφρασε ότι σου λένε
Την επόμενη φορά που θα συζητάς με κάποιον, προσπάθησε να ακούσεις προσεκτικά αυτό που θα σου πει. Στην συνέχεια κάνε διευκρινιστικές ερωτήσεις ή απλά πες τα ίδια πράγματα με άλλον τρόπο.
Με αυτή την μέθοδο ο συνομιλητής σου θα νιώσει ότι καταλαβαίνεις και νοιάζεσαι για αυτά που έχει να πει. Έτσι θα αισθανθεί άνετα και θα δείξει εμπιστοσύνη σε αυτά που θα του προτείνεις.
Χρησιμοποίησε έναν οπτικό οδηγό
Με έναν οπτικό οδηγό μπορείς να δείξεις στους συνομιλητές σου αυτό που προσπαθείς να περιγράψεις. Μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις και χρησιμοποιώντας γραφήματα, πίνακες και οπτικό υλικό έχεις στα χέρια σου ένα από τα μεγαλύτερα εργαλεία πειθούς! Ειδικότερα όταν η παρουσίαση σου δείχνει να είναι επιστημονική
οι περισσότεροι άνθρωποι που την βλέπουν σε ποσοστό 96% θα πιστέψουν σε αυτήν.
Σύμφωνα με τον Άνερ Ταλ του Πανεπιστημίου Κόρνελ, η αποτελεσματικότητα ενός φαρμάκου στο μυαλό των καταναλωτών κρίθηκε κατά 96% ως μεγάλη από τους συμμετέχοντες που παρακολούθησαν οπτικό υλικό με επιστημονικό περιεχόμενο. Η έρευνα αφορά τις διαφημίσεις που δείχνουν επιστημονικές εικόνες και μετρά την αποτελεσματικότητα τους. Από τους συμμετέχοντες στην έρευνα που δεν είδαν το επιστημονικό οπτικό υλικό, μόνο το 67% πίστεψε πως το φάρμακο λειτουργεί.
Ρώτησε πώς αισθάνονται
Το τρίτο τρικ της ψυχολογίας είναι να ρωτήσεις κάποιον πώς αισθάνεται πριν ζητήσεις κάτι. Οι περισσότεροι άνθρωποι όταν αισθανθούν πώς ενδιαφέρεσαι ειλικρινά για τα αισθήματα τους και τα προβλήματα τους, θα θελήσουν να επιστρέψουν τη χάρη και είναι πιθανό να μπορέσεις να πείσεις για αυτό που θες ή να πάρεις αυτό που θέλεις.
Φυσικά, θα πρέπει να ενδιαφέρεσαι ειλικρινά για τον συνομιλητή σου. Αν απλώς θέλεις να πετύχεις τον στόχο σου είναι πιθανό να αισθανθεί ότι κάτι δεν πάει καλά και έτσι δεν θα καταφέρεις τίποτα. Τα τρία αυτά εργαλεία της ψυχολογίας πρέπει να χρησιμοποιούνται υπεύθυνα και με μέτρο για να μην φέρουν αντίθετα αποτελέσματα.