Όταν έχεις μία μεσαία επιχείρηση, το τελευταίο πράγμα που χρειάζεσαι είναι να σπαταλάς τον χρόνο σου βλέποντας βίντεο στο ίντερνετ. Εκτός φυσικά αν τα βίντεο αυτά σε βοηθήσουν να βελτιώσεις την κατάσταση της επιχείρησης σου. Αν παρακολουθήσεις για παράδειγμα TED ομιλίες μόνο όφελος μπορείς να έχεις.
Στις μέρες μας ειδικά, που η τεχνολογία καλύπτει πολλές απορίες μας για όλα τα θέματα, και παράλληλα οι επιχειρήσεις αλλάζουν με γοργούς ρυθμούς, οποιοσδήποτε διευθύνει μία επιχείρηση θα πρέπει να επανεξετάσει τον τρόπο που προσλαμβάνει υπαλλήλους και να θέτει καλύτερους στόχους που θα περιλαμβάνουν το μάρκετινγκ μέσω social media. Δες επίσης 5 Tips για να δεις αν μια επιχειρηματική ιδέα είναι βιώσιμη!
5 καινοτόμες TED ομιλίες !
Επέλεξε τους κατάλληλους ανθρώπους
Αν πρόκειται να κάνεις πρόσληψη ενός υποψηφίου με τέλεια μόρφωση και τέλειο βιογραφικό, περίμενε για μισό λεπτό. Το άτομο που περιγράφεται παραπάνω είναι προορισμένο για την επιτυχία. Σε μία TED ομιλία, η ερώτηση προς το κοινό ήταν η εξής: Αν όλη σου η ζωή είναι σχεδιασμένη γύρω από επιτυχίες, πώς θα αντιμετωπίσεις τις δύσκολες καταστάσεις και τις ήττες;
Ένας υποψήφιος με λιγότερες διευκολύνσεις ζωής, ίσως είναι ο κατάλληλος για την θέση. Ένα γνωστό παράδειγμα είναι ο Steve Jobs ο οποίος δόθηκε για υιοθεσία από τους γονείς του, πήγαινε από τη μία δουλειά στην άλλη μέχρι που τα παράτησε και έφυγε για ένα χρόνο στην Ινδία. Επίσης είχε δυσλεξία. Αυτά δεν τον εμπόδισαν να δημιουργήσει έναν παγκόσμιο κολοσσό της τεχνολογίας.
Μάρκετινγκ στα social media
Ο συνιδρυτής του Reddit, Αλέξης Οχάνιαν, περιγράφει τον τρόπο που χρησιμοποίησε τα social media για να ευαισθητοποιήσει ανθρώπους για τις φάλαινες αν και πολλοί από αυτούς δεν ασχολούνταν με τα συγκεκριμένα ζώα. Κατέληξε στο συμπέρασμα πώς η αυθεντικότητα και η ειλικρίνεια είναι κλειδιά για την επιτυχία μίας καμπάνιας. Επίσης δεν πρέπει να φοβάται κανείς μήπως χάσει τον έλεγχο αφού μία μικρή καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να γιγαντωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Αν χάνει την φήμη της η εταιρεία σου
Αν η εταιρεία για την οποία δούλεψες σκληρά αρχίζει να χάνει από την αξιοπιστία της, θα πρέπει άμεσα να σκεφτείς πώς ίσως δεν είχες ποτέ τον έλεγχο. Ο ειδικός του μάρκετινγκ Τιμ Λέμπερεχτ λέει πώς ότι αρνητικό συμβαίνει στις εταιρείες ανεβαίνει στο YouTube. Χάνοντας την φήμη της μία εταιρεία μπορεί να διανύσει είτε τον δρόμο της καταστροφής είτε της αναθεώρησης των αξιών της.
Κτίσε μία επιχείρηση με μέλλον
Ο ειδικός στρατηγικής Μάρτιν Ρίβς, αναφέρει πώς υπάρχει μία στατιστική που θα κρατήσει κάθε διευθυντή ξύπνιο τις νύχτες! Κατά 32% μία επιχείρηση δεν θα υπάρχει σε 5 χρόνια! Σε αυτή την TED ομιλία ο Ρίβς εξηγεί πώς μπορεί κανείς να κτίσει μία στερεή και αξιόπιστη εταιρεία που μπορεί να κρατήσει 100 χρόνια!
Οδήγησε την ομάδα στην αλλαγή
Οι αλλαγές δεν χρειάζεται να οδηγούν στο χάος. Ειδικοί της οργανωτικής αλλαγής λένε πως οι διευθυντές πρέπει να δίνουν σαφείς οδηγίες στο προσωπικό τους όταν το οδηγούν σε αλλαγές και να διαβεβαιώνουν όλη την ομάδα πώς όλοι είναι σε κοινή γραμμή! Δες επίσης τα 10 καλύτερα Ted Talks που πρέπει να δεις!