Η τεχνολογία και πιο συγκεκριμένα οι κοινωνικές πλατφόρμες δικτύωσης, παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη μιας εταιρείας και στην επικοινωνία της επιχείρησης με τους πελάτες της.
Γι’ αυτό και θα πρέπει να έχεις μια αποτελεσματική στρατηγική για το ψηφιακό μάρκετινγκ, για να μπορείς να προσελκύεις και να κρατάς επαφή με τους πελάτες σου, με απώτερο σκοπό την πώληση και την αύξηση των κερδών σου.
Τι μπορείς όμως να κάνεις για να βελτιώσεις το Digital Marketing της επιχείρησης σου;
Δες επίσης: 5 Tips για να οργανώσεις μια επιτυχημένη επιχειρηματική ομάδα!
Tips για να δημιουργήσεις μια καλύτερη στρατηγική για το Digital Marketing
Εστίασε πρώτα στα κινητά τηλέφωνα
Πολλοί επιχειρηματίες στις μέρες μας εξακολουθούν να εστιάζουν στη δημιουργία ισχυρών ιστοσελίδων, χωρίς να δίνουν βάση στην χρήση τους μέσω κινητών τηλεφώνων.
Οι περισσότεροι όμως πλέον, ειδικά τώρα που τα κινητά έχουν εκσυγχρονιστεί τόσο, τα χρησιμοποιούν για την πλοήγηση τους στο διαδίκτυο και ίσως με μεγαλύτερη συχνότητα από αυτή των υπολογιστών.
Οπότε αν δεν έχεις φροντίσει το περιβάλλον να είναι φιλικό για τους χρήστες των κινητών, θα χάσεις πολλούς πελάτες προτού καλά καλά το καταλάβεις.
Αρκεί και μόνο να σκεφτούμε ότι η Google με βάση τον τελευταίο αλγόριθμο αναζήτησης που έβγαλε τον Απρίλιο, κατατάσσει τις ιστοσελίδες που είναι φιλικές προς τους χρήστες των κινητών, πιο ψηλά από οποιεσδήποτε άλλες.
Σταμάτα να ενοχλείς τους πελάτες σου
Πολλές φορές οι επιχειρήσεις πλημμυρίζουν τους πελάτες τους με πληροφορίες, χωρίς να κατανοούν το πόσο ενοχλητικοί μπορούν να γίνουν.
Αν θέλεις λοιπόν να διατηρήσεις τους πελάτες σου, θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι το περιεχόμενο που τους αποστέλλεις είναι σύντομο, περιεκτικό και ενδιαφέρον. Ακόμη καλύτερα θα μπορούσες να παρακολουθήσεις το ποια είναι τα ενδιαφέροντα τους και για ποια πράγματα συζητούν, ώστε να ξέρεις τι να στείλεις.
Χρησιμοποίησε σωστά τα social networks
Το Twitter, το Facebook, αλλά και το Google+ είναι οι καλύτεροι τρόποι για να βρίσκεσαι κοντά στους πελάτες σου και να τους ενημερώνεις για κάθε τι νέο, που αφορά την επιχείρηση σου.
Επιπλέον, ίσως είναι και ο πιο οικονομικός εως και ανέξοδος τρόπος για να προωθήσεις τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σου, αλλά και για να εντοπίσεις τις ανάγκες τις αγοράς που αναφέραμε και προηγουμένως.
Βελτίωσε την ιστοσελίδα σου
Δεν αρκεί απλά να εντάξεις κάποιο application για τα κινητά, αν η ιστοσελίδα σου δεν μπορεί να το υποστηρίξει. Και επειδή ζούμε σε μια ψηφιακή εποχή είναι απαραίτητο να φροντίζεις η ιστοσελίδα σου να είναι πάντα γρήγορη και λειτουργική.
Επιπλέον η διαδραστικότητα με τον χρήστη είναι εξίσου σημαντική. Οπότε βρες έναν καλό web developer και μην λυπηθείς τα χρήματα, μιας και σίγουρα αυτή η κίνηση θα σου αποφέρει πολλά περισσότερα.
Ότι και να κάνεις θα πρέπει να θυμάσαι ότι μια αποτελεσματική ψηφιακή στρατηγική απαιτεί αρκετό χρόνο, ιδέες και φυσικά προσπάθεια, ενώ σίγουρα θα πρέπει πρώτα να καθορίσεις με σαφήνεια τους στόχους σου πριν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση.